Min andra halva!

Jaha !! Alexandra ska flytta till Kalmar... Vad ska jag säga? Är sjukt glad för din skull men vill verkligen inte att du flyttar ifrån mig :( Har inte tänkt så mkt på det förens nu när jag hade missade samtal från dig och sen såg jag smset..Kan inte förstå att du inte kommer vara här längre och att jag inte kommer kunna träffa dig varje dag eller 10 ggr om dagen som det kan bli ibland. Riktigt jävla tråkigt kommer det bli utan dig!
Du är en av dom som kommit mig närmast i livet och jag älskar dig hur mycket som helst...







Ja, vad har vi inte gått igenom du och jag och vad har vi inte upplevt tillsammans? Du är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är bäst! <3

2010-12-10 @ 17:14:44
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0